Algemene Voorwaarden

Weet je het zeker?

Ik wil je alvast waarschuwen op de pagina staat heel erg veel saaie tekst

Onze algemene voorwaarden

Artikel 1

naam van de webshop:Beniro

Vestigings adress: 5175AW Van grevenbrouckstraat 27 Loon op Zand

KVK nummer: 98062174

BTW nummer: NL005308858B29

Emailadress: infobeniro@gmail.com

Telefoon nummer Voor whatsapp meer niet: 0653320559

Artikel 2 – Toepasselijkheid
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van Beniro en op iedere tot stand gekomen overeenkomst tussen Beniro en consument.

Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld.

Artikel 3 – Aanbod en overeenkomst
Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten.

De overeenkomst komt tot stand op het moment van aanvaarding van het aanbod door de consument en het voldoen aan de gestelde voorwaarden.

Artikel 4 – Prijzen
Alle prijzen zijn inclusief btw en exclusief verzendkosten, tenzij anders vermeld.

Beniro behoudt zich het recht voor om prijzen te wijzigen.

Artikel 5 – Levering
De producten worden geleverd op het door de consument opgegeven adres.

Als levering vertraging ondervindt, wordt de consument hiervan op de hoogte gesteld.

Artikel 6 – Herroepingsrecht
Consumenten hebben het recht de overeenkomst binnen 14 dagen na ontvangst van het product zonder opgave van reden te ontbinden.

Tijdens deze termijn gaat de consument zorgvuldig om met het product en de verpakking.

De consument retourneert het product binnen 14 dagen na melding van herroeping.

De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de consument.

Beniro betaalt het volledige aankoopbedrag terug binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde product.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.





Artikel 7 – Uitsluiting herroepingsrecht
Het herroepingsrecht geldt niet voor hygiënisch gesloten producten (zoals slaapmaskers of verkoelende maskers) waarvan de verzegeling is verbroken.

Indien dit van toepassing is, wordt dit duidelijk vermeld op de productpagina.

Artikel 8 – Garantie en conformiteit
Beniro garandeert dat de producten voldoen aan de overeenkomst en aan de wettelijke eisen

Artikel 9 – Klachtenregeling
Klachten dienen binnen een redelijke termijn volledig en duidelijk omschreven te worden ingediend via e-mail.

Beniro beantwoordt klachten binnen 14 dagen.


Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Indien de webwinkel is aangesloten bij WebwinkelKeur en bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Controleer of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft viahttps://www.webwinkelkeur.nl/leden/. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie.

Artikel 10 – Aansprakelijkheid
Beniro is niet aansprakelijk voor schade die voortvloeit uit oneigenlijk gebruik van de geleverde producten.

Eventuele aansprakelijkheid is altijd beperkt tot het bedrag van de aankoop.

Artikel 11 – Intellectueel eigendom
Alle teksten, foto's en materialen op deze webshop zijn eigendom van Beniro en mogen niet worden gekopieerd of verspreid zonder schriftelijke toestemming.

Artikel 12 – Toepasselijk recht
Op alle overeenkomsten is uitsluitend het Nederlands recht van toepassing.

klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar infobeniro@gmail.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.